Chcemy w spójny, nowoczesny i profesjonalny sposób budować wizerunek całej Grupy CALDO na wszystkich dotychczasowych i perspektywicznych obszarach jej działania, również jako firmy — lidera w wyznaczaniu kierunków i trendów tych działań.
Wkrótce minie 30 lat od chwili, gdy na rynku pojawiła się pierwsza nasza firma, CALDO-IZOLACJA Dębica, która później dała początek całej Grupie CALDO. W 2015 roku dołączyła do niej nowa firma pod nazwą CALDO-WENTYLACJA. Pomimo tego, że występujemy pod różnymi brandami, razem tworzymy jedno CALDO.
Rebranding, któremu poddaliśmy naszą Grupę, jest jednocześnie przygotowaniem naszych firm do wejścia w kolejne dziesięciolecie ich istnienia i zarazem pierwszą istotną zmianą wizerunkową mającą dostosować Grupę do nowych wyzwań rynku.
Nowy branding został zaprojektowany z myślą o przyszłości, wykorzystując specjalnie zaprojektowaną dla Grupy CALDO, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny w postali sygnetu, nawiązującego do poprzedniego logo oraz ściśle określone kolory. Czerwony — utarty od początku w naszej świadomości oraz fioletowy, który ma stanowić wyróżnik na rynku. Dzięki temu marki CALDO-IZOLACJA i CALDO-WENTYLACJA będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą CALDO, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz. Daje to także przestrzeń do rozwoju nowych marek w obszarze Grupy.
Wierzymy, że zmiana zostanie odebrana w sposób pozytywny przez rynek i szybko trafi do świadomości naszych Partnerów Biznesowych.