Szanowni Państwo
W związku z zaistniałą sytuacją, troszcząc się o zdrowie naszych Pracowników, Klientów oraz Dostawców, informujemy o wprowadzeniu nowych zasad funkcjonowania naszych oddziałów. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
Wizyta w oddziale
- Prosimy, zanim przyjedziesz do naszego oddziału, złóż zamówienie drogą mailową lub telefonicznie u swojego opiekuna CALDO.
- W naszych działach sprzedaży może przebywać jednocześnie jeden klient
- Prosimy, poczekaj na obsługę przed dniem sprzedaży - pracownik zaprosi Cię do środka. To niestety konieczny i ważny środek ostrożności
- Prosimy, zachowaj odległość min. 1,5 metra od pozostałych osób
- Prosimy, wykonaj dezynfekcję rąk zaraz po wejściu do oddziału
- Odbierając zamówienie stosuj się do powyższych zasad lub posłuchaj zaleceń naszego pracownika
Dostawa CALDO
- Dostawy realizujemy w normalnym trybie, jednakże mogą wystąpić opóźnienia, za które z góry przepraszamy
- Nasi kierowcy są zaopatrzeni w płyn do dezynfekcji oraz maseczkę ochronną
- Prosimy, zachowaj odległość min. 1,5 metra od naszego kierowcy